Image Alt

N57 Events.

Voor N57 Events hebben we een nieuwe huisstijl gemaakt die aansluit op het moderne tijdperk, zonder dat het Zeeuwse ervan verloren is gegaan. Het merk koppelt mensen met de natuur en de buitenwereld.

De uitdaging

N57 Events is een nieuw bedrijf dat voor zakelijke klanten bedrijfsuitjes op maat zal verzorgen. Dat willen ze doen door een nieuw online boekingsplatform te ontwikkelen.
Voor de creatie van hun merk is Ravvi ingeschakeld. We zijn begonnen met een strategische sessie bij de klant op kantoor. Hierdoor hadden we al een duidelijk beeld over het bedrijf en konden we direct aan de slag met schetsen.

Wat hebben we gedaan?

- Merkstrategie
- Onderzoek en Ontdekking
- Bepaling van waardepositie
- Huisstijl
sketch
“Voor dit ontwerp hebben wij eerst een merkstrategie opgesteld. We kwamen er snel achter wat de belangrijkste punten van de visie van N57 Events waren. Namelijk plezier in de natuur, avontuur en natuurlijk de lange route van de N57. Na de merkstrategie hebben we een briefing opgesteld voor onze ontwerper Marvin. Samen met Marvin hebben we gekeken naar creatieve manieren om het merk te uiten. Uiteindelijk hebben we 3 concepten gepresenteerd en het gekozen logo is uiteindelijk helemaal uitgewerkt. Zo hebben we bedrijfskleding en reclameproducten ontworpen.”

Ricardo Molendijk

Creatief Directeur Ravvi

shirt website

De uitkomst

Naast het ontwerpen van een logo, hebben we ook stappen gemaakt in het ontwikkelen van het merk. Zo hebben we gekeken naar de doelgroepen, berichtgeving en uiting van het merk. Dit zorgt ervoor dat N57 Events naast een standaard huisstijl, ook alle tools en strategieën bezit om een eigen karakter te vormen. Het merk heeft een set duidelijke doelen en het bedrijf kan na de opstartfase stappen maken om deze doelen te behalen.
reclameuiting e1569441223194

Meer weten over dit project?

Bel of mail met Marvin, hij vertelt je graag alles over deze case.

marvin@ravvi.nl
088 444 55 44

Ravvi gebruikt cookies om de website te analyseren en te verbeteren.