Image Alt

Goedbloed Auto's.

Goedbloed Auto’s maakt grote digitale sprongen doormiddel van de nieuwe op maat gemaakte website. Naast alle handige functies zorgt deze website vooral voor veel overzicht bij de bezoekers.

De uitdaging

Goedbloed Auto’s is een erkend familiebedrijf in Zierikzee, al meer dan 75 jaar helpen ze mensen met hun voertuigen. Naast het onderhouden en keuren van voertuigen houden ze zich ook bezig met het verkopen van occasions.
Voor hun nieuwe website hebben ze gekozen voor Ravvi. Ook voor de techniek achter deze website heeft Ravvi veel kunnen betekenen. Zo hebben we een eigen occasion shop ontwikkeld voor dit project.

Wat hebben we gedaan?

- Digitale Strategie
- Onderzoek en Ontdekking
- Webdesign
- Techniek
- Chatbot
- Data en Inzichten
goedbloed ipad pro
“Ravvi is een jong en gedreven bureau vol met nieuwe ideeën. Ricardo keek met een blik van buitenaf op onze website en doorbrak daarmee de gestandaardiseerde autobedrijven websites die aangeboden worden op de markt. Wij zijn heel blij met het resultaat, alsmede de bereikbaarheid. Dankzij deze website zijn we goed vindbaar en herkenbaar op internet voor onze klanten.”

Jelle den Boer

Directeur Goedbloed Auto's

RESERVATIE

Chatbot Intergratie

'Stel je eens voor, je loopt een showroom in op zoek naar een nieuwe auto en de verkopers begroeten je niet eens.' Hoe groot is de kans dan dat je daar een auto koopt? Dat is precies wat Jelle den Boer van Goedbloed Auto’s tegen me zei. Hij had namelijk enorm het gevoel dat de klanten in zijn online showroom niet actief aangesproken worden, terwijl de verkopers in het fysieke filiaal daar juist op getraind zijn. Vervolgens hebben we voor hem een chatbot opgeleverd.

Het resultaat

Nog in de eerste week, voordat de chatbot volledig af was, werd de eerste klant door de chatbot geholpen aan een bezichtiging voor een auto. Deze mevrouw heeft dezelfde week nog de auto gekocht. De chatbot geeft Goedbloed ook inzicht over de interesses van hun bezoekers, inzichten die ze weer kunnen gebruiken om de gebruikerservaring op aan te passen. De chatbot maakt het mensen gemakkelijker te vinden wat ze nodig hebben, en helpt bezoekers sneller te navigeren.
chat

De uitkomst

Dat deze website draait als een vers geoliede motor, bewijst zich keer op keer. Niet alleen het gebruikersgemak is ermee gestegen, maar ook het gemak voor Goedbloed Auto’s zelf. Zo kunnen ze van iedere auto die op de webshop staat met 1 druk op de knop een PDF uitprinten, waarin alle gegevens en afbeeldingen van de auto staan. Ook kunnen ze afspraken die gemaakt zijn vanuit de website zien en makkelijk beantwoorden. Zo blijft er meer tijd over voor wat echt belangrijk is. Auto’s onderhouden en verkopen.
toyota
ricardo YSP

Meer weten over dit project?

Bel of mail met Ricardo, hij vertelt je graag alles over deze case.

ricardo@ravvi.nl
088 444 55 44

Ravvi gebruikt cookies om de website te analyseren en te verbeteren.