Support.

Als er iets aan de hand is vinden we dat net zo vervelend als dat jij dat vind, daarom staan we klaar om je te helpen. Lees hier wat je kunt doen in geval van een storing of in geval van supportvragen.

Support

Heb je vragen over je nieuwe website? Is er iets kapot of loop je tegen technische problemen aan? Ravvi staat voor je klaar! Mail je vraag naar support@ravvi.nl. Wil je toch liever bellen? Dan kun je ons bereiken op (+31) (0)88 444 55 44. We beantwoorden alle vragen binnen kantoortijden.

Onze richtlijnen

• Supportvragen van minder dan vier uur werk nemen we zonder terugkoppeling in behandeling. Achteraf sturen we een overzicht van de gemaakte uren.

• Supportvragen van meer dan vier uur werk stemmen we altijd vooraf met je af. We maken een urenschatting en houden je op de hoogte van onze planning.

• De facturatie van supportvragen vindt per maand plaats. Dit doen we op basis van nacalculatie (€88,- per uur exclusief BTW).

Storing melden 

Is je website totaal niet te bereiken of krijg je een foutmelding? Dan lossen we dit graag voor je op. Tijdens kantoortijden kun je contact met ons opnemen via (+31) (0)88 444 55 44. Buiten kantoortijden kun je mailen naar support@ravvi.nl. We pakken het dan binnen kantoortijden op.